söndag 31 maj 2009

En expert har slagit till - IGEN!


Robin Söderling har precis, mot alla odds, vunnit och slagit ut världens bästa
tennisspelare, Rafael Nadal, ur franska öppna mästerskapen.
Nu menar experten att Robin KAN vinna hela tjottaballongen.
Det är något visst med dom här experterna. Dom ser vinklar som vanliga människor
helt missar. Men om man tänker efter så är det egentligen inte så konstigt.
Vi staplar upp det på expertens vis!

1) Robin Söderling vinner över världens bästa spelare (check)
2) Kan han vinna över världens bästa borde han även kunna vinna över näst bästa, osv...
3) Ergo: Robin KAN gå hela vägen

7 kommentarer:

Luddevig sa...

Varför kommenterar du det tråkigaste?

"NU kan han gå hela vägen." Kunde han det inte innan? Och utfyllnaden under är inte heller så kul.

Anonym sa...

Glöm inte "Experten lyrisk

goosetune sa...

Tack Luddevig för din kreativa input. Ber så hemskt mycket och ödmjukast om ursäkt om inte alla inlägg får ers majestät att slå sig röd på låren av skratt.
Jag hade helt missat det finstilta i kontraktet, om just den delen av uppdraget, som renderar mig/oss noll kronor per år.
Det känns extra smärtsamt efter alla goda skratt du skänkt oss på Nyhetstorken. Jag hoppas innerligen att jag kan gottgöra dig för detta på något vis. Det är det minsta jag kan göra. Du är den sista vi vill tappa som läsare här. Håll ut!

Anonym sa...

Hahaha! Luddevig blev satt på plats! Jag älskar ironin på den här sidan.

Luddevig sa...

Bra att du/ni tar en paus i bloggandet för att ta in kritiken!

Annars, ja, som en nybörjarläsare på bloggen som ville komma med lite råd jag blev verkligen satt på plats! Och att du sedan lyckas klämma in att du/ni liksom alla andra bloggare inte får någon lön - och att få det att verka unikt - är milt sagt skickligt!

Hamster Huey sa...

Snappy comeback.

Anonym sa...

Tycker att det är ett helt rimligt resonemang när en person slår ut en spelare som vunnit 31 raka matcher på gruset i Paris och dessutom är världsettan.