måndag 10 augusti 2009

Näe vad säger ni ungdomar?

Ska vi säga så?

51 kommentarer:

Kristoffer sa...

Noooooo!
Vadfalls?

Anonym sa...

Nä.

Anonym sa...

Skulle inte tro det.

Ola sa...

Lämna över klubban till någon annan. Men lägg inte ner!

Anselm sa...

Men va faan....!

Anonym sa...

Ah no way... to good.

Anonym sa...

no way josé/no chance lance

Albinsson sa...

Nej, verkligen inte! Jag behöver en blogg som skriver det som alla andra tänker när de läser alla korkade rubriker och artiklar

Anonym sa...

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej !!

Carl sa...

Ja jag med.

Anonym sa...

Det är inte första gången det fiskas efter uppmärksamhet

http://nyhetstorken.blogspot.com/2008/05/goosetune-drar-in-rorna.html

Ann-Sofie sa...

Kommer inte på tal!

Anonym sa...

Nej för helvete, lägg inte ner!

Anonym sa...

http://peowagstrom.wordpress.com/2009/08/10/nyhetstorken-nae-vad-sager-ni-ungdomar/

Anonym sa...

Haha, tydligen får man inte kommentera med kontentan "Ja, det tycker jag".

Attentionwhores are go!

Carl sa...

Mera!!

Anonym sa...

Nej!

Anonym sa...

Sluta upp med sånt trams om att lägga ner bloggen. Se så, fortsätt nu. Skärpning, OK?

Anonym sa...

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Anonym sa...

Nej! Snälla, snälla, snälla, snälla, snälla, snälla, snälla, snälla lägg inte ner!!!

Anonym sa...

Ja!!!! Eller nä...

Alexander sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Alexander sa...

Så länge som det finns en opossumblogg, så länge som ännu en artikel om försvunna Madeleine som tros finnas på något kollo i Azerbaidjian efter att ha kidnappats av någon som ser ut som Linda Rosing dyker upp, så länge en rik bankchef jämrar sig över att han inte längre har råd att åka på yachtsemester i Saint-Tropez, så ska Nyhetstorken också finnas och få oss att skratta och gråta samtidigt över mänskligheten. Utan Nyhetstorken går allt hopp förlorat. Då vinner Kleerup

Ed sa...

Nej!

Karro sa...

Nej, nej, nej!!

Anonym sa...

håller med alexander.
Nyhetstorken är viktig försvinner den så försvinner allt som har med moral och heder att göra också!

PLease remain!

Ingrid sa...

Jag hittade ju den här bloggen först igår. IGÅR! Gör inte så här mot mig!!

Anonym sa...

NOOOOOOOOOO!
isåfall måste jag sluta på mitt jobb...
det första jag gör när jag kommer på morgonen är att gå in här på torken, denna sidan gör min dag!

Anonym sa...

vad tråkigt isåfall!
Tycker nyhetsflödet(torken) har blivit mycket roligare att läsa sedan jag hittade denna bloggen.

Anonym sa...

Jahapp.

Så vad ska vi läsa i stället?

Anonym sa...

Nej lägg inte ner... PLZZZZZ!!!!!!

Christina sa...

Nej, nej, nej, nej, nej!!! Så säger vi inte alls! Definitivt inte.

John Houdi sa...

Fortsätt!
Nyhetstorken är min stora favorit och som jag hänvisar till så ofta.
Ett lyckorus i mediebruset.

/John Houdi

Anonym sa...

Jag kan ta över bloggen annars. :)

Anonym sa...

Det är väl bara att starta en ny?

Anonym sa...

Snääääälla Mårta, nu glömmer vi det här.

Jobba bara på som om vi vaknat upp ur en ond dröm.

// Hinken

Anonym sa...

Fy, dålig bloggare. Ingen kaka till dig.

Anonym sa...

Neeeeeeeeeeeeej, nej, nej, det ska vi inte!!!

Knugen sa...

Nu har det fan gått tre veckor. Vad i helskotta händer???

Anonym sa...

Och nu när det finns massor med nytt stoff om Tito att skriva om!

helena sa...

Låt någon annan blogga på er blogg ett tag... sluta inte. :-)

Cina sa...

Men hallå! Tillvaron blir alldeles för tråkig utan Nyhetstorken!

Anonym sa...

Jag går in här varje dag i fåfängt hopp om att Nyhetstorken har vaknat till liv. MITT liv har i alla fall förlorat en dimension ...

Emil Carlsson sa...

Likt den anonyme talaren ovan är jag också en trogen, om än allmer uppgiven besökare. Synd och skam, detta! Vi får hoppas att det handlar om en höstdepression och att produktionen dras igång igen när snön börjar falla.

Anonym sa...

Det är ju snart jul och allt! Pliiis!?!

Anonym sa...

hvad jeg ledte efter, tak

Pierre sa...

Vi väntar!

Wonder Warthog sa...

Kom igen nu va!

EN HÄRLIG PERSON sa...

SE MIG SE MIG

Joar Spanish sa...

LÄGG INTE NER BLOGGEN!!!!!!

Henrik sa...

Nej för fan, kom igen nu!!