Under flera veckors tid har blicken stannat till på den här annonsen,
och jag kan inte sluta förundras. Det kan mycket väl vara tidernas fulaste annons.
Är den gjord med någon form av humor, eller är den på fullaste allvar?
Är det jag som är dum i huvudet och missar hela den fantastiskt finurliga poängen.
Tacksam för svar.
torsdag 19 mars 2009
Jag kan inte hålla mig längre
Etiketter:
Årets bild
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
3 kommentarer:
Jag har oxå tittat länge på annonsen och tänkt: Göran Persson?
Visst, jag hörde att han skulle jobba på PR-byrå, men det här är ju löjligt.
Jag har oxå tittat länge på annonsen och tänkt: Göran Persson?
Visst, jag hörde att han skulle jobba på PR-byrå, men det här är ju löjligt.
Jag saknar en efter-bild på före/efter. i annat fall måste "Göran" hetat Babar tidigare.
ITC 1 trappa upp
Skicka en kommentar